logotype

CoalaWeb Traffic

Today60
Yesterday221
This week1237
This month6423
Total118961

Visitor Info

  • IP: 54.161.108.158
  • Browser: unknown
  • Browser Version: unknown
  • Operating System: unknown

Who Is Online

1
Online

sobota, 25, listopad 2017 05:19
Powered by CoalaWeb
image1 image2 image3 image4 image5 image5

 Trimaran HTR-42 EXPLORATOR.

Feel comfortable on water.

     Jest to połączenie domu na wodzie (houseboat) z walorami jachtu motorowego zbudowanego na trzech kadłubach. Wykonanie części mieszkalnej na trzech pływakach (kadłubach) daje dużą stateczność jachtu i pozwala na zastosowanie silników mniejszej mocy (niższy koszt i mniejsze zużycie paliwa) dla uzyskania znacznie większych prędkości niż u jednostek o jednym tradycyjnym kadłubie. Cała konstrukcja jachtu (część podwodna i nawodna) jest z aluminium morskiego (brak konieczności konserwacji trimarana). Część mieszkalną stanowi konstrukcja oparta na wręgach zbudowanych z profili aluminiowych i blachy. Dach i ściany zewnętrzne wykonane są z blachy aluminiowej malowanej proszkowo i izolowane. Szyby zrobiono z poliwęglanu o zwiększonej odporności na zarysowania.

     Trimaran HTR-42 EXPLORATOR to synonim solidności i nie tylko. Nasi inżynierowie dołożyli wszelkich starań, żeby HTR-42 był KOMFORTOWY i BEZPIECZNY dla jego użytkowników. Na całej jednostce zastosowano wysokie relingi (85 cm) dostosowane do założenia siatki zabezpieczającej dodatkowo dzieci i zwierzęta przed wypadnięciem. Cała część mieszkalna znajduje się na jednym poziomie. HTR-42 nie posiada zejściówek łączących poszczególne pomieszczenia, co jest nieodzownym elementem ogólnie stosowanym w jednokadłubowych jachtach motorowych. Daje to dodatkowy komfort szczególnie podczas długich rejsów i pozwala na dużą swobodę oraz niezależność osobom niepełnosprawnym, ułatwia opiekę nad małymi dziećmi.

     EKOLOGIA i EKONOMIA to słowa, których znaczenie podczas tworzenia trimarana HTR-42 EXPLORATOR odgrywało niezwykle ważną rolę. Ekologiczne rozwiązania, czyli zastosowanie odpowiednich materiałów (aluminium, drewno, stal kwasoodporna, poliwęglan) sprzyjają środowisku człowieka, co ma istotne znaczenie podczas długich rejsów turystycznych. Zastosowanie tzw. aluminium morskiego w budowie HTR-42 (kadłuby, pokład, część mieszkalna) bardzo wydłuża czas użytkowania jednostki na długie lata. Zmniejsza to do minimum zabiegi konserwacyjne ograniczając je zasadniczo do dbania o elementy drewniane. Obniża to bardzo koszty utrzymania jachtu i nie wymaga angażowania wyspecjalizowanych firm.

TRIMARAN HTR-42 EXPLORATOR:

  1. posiada 33 niezależne komory wypornościowe,
  2. jest wielokadłubowcem (trzy kadłuby),
  3. wyposażony został w dwa silniki zaburtowe (20-40 KM),
  4. wykazuje bardzo dobry opór na wiatr boczny,
  5. dzięki swojej konstrukcji pozwala na dobicie do piaszczystej plaży i łatwe zejście na brzeg,
  6. charakteryzuje się małym zanurzeniem (do 60 cm) z pełnym założonym obciążeniem,
  7. wykazuje dużą stateczność (znacznie wyższą niż w dwukadłubowcach),
  8. część dziobowa, mieszkalna i rufa znajdują się na jednym poziomie,
  9. duża powierzchnia dachu pozwala na zamontowanie paneli fotowoltaicznych (opcja),
  10. sterowanie może odbywać się poprzez obrót silnikami a także przez zmianę ilości obrotów ich śrub napędowych,
  11. posiada wysoki sufit (210 cm od podłogi), szerokie przejścia oraz wygodną łazienkę,
  12. wyposażony jest w pojemne zbiorniki na wodę, paliwo, ścieki szare i czarne,
  13. wbudowany ma specjalny system wentylowania zaprojektowany przez naszych inżynierów,
  14. może być dodatkowo wyposażony, co umożliwia szeroka gama opcji.

Jacht możemy wyposażyć w silniki spalinowe lub elektryczne.

     Wszystkie urządzenia stosowane do budowy trimarana HTR-42 EXPLORATOR

pochodzą od najbardziej renomowanych firm w branży

(min. VETUS, MERCURY, TRUMA, WAECO, WEBASTO).

     Wzór przemysłowy trimarana HTR-42 EXPOLRATOR jest zastrzeżony.

 

Na wszystkie jednostki budowane w stoczni Sudnik Motoryachts oferujemy